för i natt i natt.

Är det du äre jag, och de börjar så lätt mina motstånd är svagt.
Just nu sitter jag och nyser gång på gång, bet mig i läppen nyss efter en jävla nysning.
Gick rätt okej att jobba idag, kliade i halsen och började hosta i ett samtal, men annars så.
Jag mår rätt bra :)

Uh Sandra har skaffat sig ett djur eller jag djur och djur det är en fisk som heter Jonny.
Sandra tycker om Jonny, vilket jag inte förstår, alltså jag gillar djur men bara snygga/gulliga djur.
Men om hon tycker om sin fisk, så visst, försök lära den dess namn, sitt, ligg, plats och rulla runt
kommer gå så underbart bra jag lovar(eller inte)!!

Tror jag ska hoppa in i duschen nu sen sova och ladda för provet imorgon, kan gå vägen känns det som nu.
Lärde mig massa saker idag, men har troligen glömt dem i morgon så. Bittert, bittert.

Duschen vara, en ska jag spöa Petter på röjflaggor(?) Kommer äga han totalt denna gång :P
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0