Försovning

Jag tyckrer jag börjar bli bra på det här med försovning, idag vaknade jag av att sari ringde mig och bad mig förlja till deje och sola. de är precis inte så jag tänker komma te skolan nu så det blir deje och solning :)
Halsen mår piss igen låter förjävligt men hoppas det går över tills jobbet iaf, som det är nu kommer jag inte kunna jobba.
frågade isabell idag om jag är själv upptagen så här löd svaret:

Izzie säger:

Det var det värsta jag har hört. Nej, klart att du inte är det. Du kanske sätter dig själv i första hand ibland, men det gör ju varje människa. Det är ju en försvarsmekanism för att skydda sig.

goo tjejus :)
Nu ska jag snart iväg och sola med saris, skojoboy! Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0