idag.

I skolan idag var de 2nationella att göra först 4timmar matte, som förövigt gick bra tror jag :), sen engelska speakning :) Liter roligt jag och Anna hade på speaking, vi var själv och skulle sätta ingång inspelningen själv, förstå vad svårt att börja :P Men det gick rätt bra tror och hoppas jag!

Efter skolan blev det jobb, sliter häcken av mig där ju :P Sitta i 5 timmar och prata med okända människor, wiho, va skoj! Nu ska jag strax sova ska först somna till ett one tree hill avsnitt, kommer snart vara i kapp den serien och typ få panik för jag är så van att se flera avsnitt. Får börja med en ny serie, tips? Ge mig!

I morgon blire skola, jobb, Hem till Robin.

Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0