Ja barn ja!

Här om dagen närmare sagt i lördag satt jag på jobbet när följande utspelar sig

Jag - "Hey mitt namn är Theres åkesson ringer från norstat, har du du mamma eller pappa hemma"
Barnet - " Mamma är hemma med hon sover"
Jag - "jaha, men då provar vi en annan dag"
Barnet - "aa men vet du vad jag heter?"
Jag - "neeej?"
Barnet(skriker) - "SUPERMAN"

helt chockad blir jag och säger något i stil med okej, vi provar en annan dag hare bra och lägger på. Dock hade jag ingen arbetskollega förutom Emma att berätta det för och hon var mitt i ett samtal. Så kom på det nu, klockan kvart över ett att det va roligt xD

Kommentarer
Postat av: fröken elin

hhahaha va roligt:D

2008-05-13 @ 01:20:11
URL: http://frokenelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0