Jobb :)

Nu var första dagen avklarat det gick rätt bra, lite väl upp stressad bara. Roligt att Linn kom in och köpte glass av mig, fast hon mobbade mig för hur jag tabbade mig :P Lyckades inte göra glass i strut men det ska jag väl lära mig tids nog xD Ska jobba på donken nästa gång söndag, sen måndag wihoo - pengar pengar pengar :) Undra vad liv betyder om inte jobba, jag gillar att jobba tycker det är livet, skola är bar ovärt :P Så nu är det följande som gäller - de dagar jag inte jobbar på mc donalds jobbar jag på norstat. Skoj oboy! Vet ni vem som kommer bli rik en dag? JAG för jag tycker om att jobba :D Kommer aldrig behöva gå på bidrag men de som gör det får göra det för mig, fast själv kommer jag aldrig behöva det :P

Ska nog sova en stund nu, sen i morgon blir det skola och norstat, norstat 3 dagar nu sen donken igen :D
Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0