Jobbigt!

Min hals är grymt jobbig, den har visst bestämt sig för att vara konstig. Hostar lite då och då sen kliar den, himla skumt iaf. Vet inte vad jag ska gör åt det, idag ska jag prova jobba iaf har sjukanmält mig nu i 3dagar, men nu blire att sadla hästen igen och försöka :P

Jag kommer verkligen inte ihåg att jag bytt signal på väckar klockan, men tydligen har jag gjort det. En väldig dryg signal som nu i efterhand hörs om och om igen i mitt huvud Tror varje gång att det är telefonen som låter, men icke.

Fick ingen hjälp med matten igår heller, jag vet en som inte kommer klara av provet i morgon. Denna någon är JAG, så himla dåligt på matte. Tror dock jag är lite bättre nu efter mitt eget pluggande än innan, hoppas det iaf :) Bara jag får godkänt är jag mer än nöjd, orkar inte göra om kursen i 3:an. Nog mer kurser i 3:an iaf tycker jag. Aja den som lever får se :)

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0