löööördagskväll :)

Igår började kvällen hemma hos sara för att fira Jane 18år, grattis. Det var jag, sara, Jane, Camilla och Carro :) Skit trevligt hade vi fixade hår, sminkade och hande oss. Sen vräkte vi i oss massa smörgåstårta, som var mums :D Så kom jag på den brilljanta ideen att ringa te arena och be om gästlistan, sagt och gjort Camilla ringde och så klart blev det ett ja där. Grattis entree på en lördags kväll inte fy skam, dock dåligt med folk som alltid på lördagar :P  Men vi dansade loss, och hade skit skoj. Kvällen slutade med en french hot dog på sibylla innan jag med skoskav promenerade hem med mina skor i handen. :) Var iaf en trevlig kväll!

Nu är det grymt med sol ute funderar på att sola, men lite pinsamt ensam :P Får se om jag vågar mig ner.
Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0