ny dag, nya möjligheter :)

Ska strax till donken på introduktion vad det nu betyder, Erina(syster min) sa att det betyder att man fått jobbet. Det var faktiskt va jag trodde också, men det märks väl hur det blir, kul iaf :) Har en jävla låt på hjärnan som går "syns man inte finns man inte, det är så sant som det är sagt. Syns man inte finns man inte, bara tv ger dig makt. Vinna eller försvinna valet det är ditt du behöver inte va äkta du kan lika bra va falsk." Underbart bra text eller inte. Måste tacka alla söta saker ifrån mora som ringde och frågade mig vart jag var på valborg, var ett par stycken. Puss på er <3

nu ska jag dra mig emot stan, förresten så satt jag mig här och vips så var jag klar med mitt arbete om 80-tals politiken, gud som duktigt :D

Pusshej levarpastej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0