One tree hill.

Ser på den serien just nu och jag älskar den verkligen, min tillflykt i livet :D Ska snart eller jag vet inte när hoppas snart ut i skolen och plugga matte, hoppas den lyser ett tag till iaf för just nu gör den fint :D så underbart med solsken klockan nio på kvällen, smart att jag efter 3månader äntligen har satt upp rullgardinen, nu kan jag sova iaf xD Blir nog ingen resa utomlands i början av sommaren iaf, tror jag ska jobba då. Minst 30h/v är bra :D Donken i strömstad BLIR :D Gick jätte bra där idag, vi pratade och skrev anställningsavtal såklart!

Nu ska jag dra in i drömmarnas land med oth en stund till innan min matte lärare kommer :P Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0