Orka;

Sitter just nu hemma, ska snart se ett avsnitt av något tv avsnitt om aids, otroligt spännande. Var tidigare bort till pekås och köpte godis, har inte ätit det på någon vecka ;P Kände att det var dags :)
Ska i morgon på jobbintervju på rasta i grums, hoppas innerligt att det går bra. Dock vet jag inte hur det blir med donken än då de ska höra av sig innan sista maj, har för mig att det var då iaf(?) Kanske var sista april och då äre ju kört! Sak samma i värsta fall blir det mitt vanliga jobb och några veckors semester, skulle ju behövas egentligen. Orkar inte ta tag i något skolarbete känner jag, men måste då 22maj ska betygen sättas. Gud va peppad jag är till detta, nej faktiskt inte.  
På telefon håller just nu Petter på att tracka mig medan han sitter på tåget. Men jag ska inte klaga tycker bara det är roligt att någon visar en uppmärksamhet och att den tänker på en :) Dock frågar han massa saker jag inte ha svaret på, men det får man veta ;P

Tror jag ska sluta med godis & datorn nu och lägga mig i sängen med chips(köpte det också ;P ) Och champis :)
Åh det är en person som går mig på nerverna så otroligt mkt nu, men vi har våra fina stunder, hmf! Fast ibland vill man inte alls.

Jaja, nog om dig. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0