saknar.

Ibland saknar jag Fredda så himla mkt, jag drömde om han i natt igen. Drömde om han för några dagar sen också, I natt åkte vi båt, vad står båt för? Så här står det; BÅT: En dröm om att du åker båt på klara stilla vatten är ett mycket gott tecken. Den förebådar lycka, framgång och tur. Men om båten kantrar betyder det motsatsen. Båten kan också symbolisera din självkänsla, desto större båt - desto bättre självkänsla.
Båten var inte stor och den kantade inte iaf, lycka alltså. Vad kan vara lycka? Ge mig den.
Nu ska jag snart gå till skolan även om jag börjar om 40minuter, kan va skönt att vara i tid för en gång skull! :) Måste börja plugga på samh./historian! Ska även pilla i mig havregrynsgröten först som vissa påstår att den är god!

Heter "saknar nån" på msn och i morse var det 7killar som hade skrivit "du saknar mig" haha, skoj oboy xD

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0