school!

sitter nu i skolan, väntar på den otroligt roande dans lektionen, tur att man är sjuk xD Orkar inte alls med den, men borde väl annars får man känna sig som en sopa senare. Men kan vara med och markera skit dansen!

Boho, idag får jag träffa alla roliga människor som jobbar på norstat. Ska bli kul att träffa alla igenom känns som evigheter sen även om det inte ens har gått en vecka. Synd att Isabell inte ska vara där, hon mår ju inte bra. Tråk vill ju att hon ska må bra :)

Ska kila iväg, pusshej
p.s hoppas mina kläder från H&M har kommit idag då blir det att hämta dem i morgon d.s

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Skönt att se att du saknar mig när jag inte är på jobbet, har ju inte setts så mycket senaste tiden heller eftersom jag jobbat dagtid. Men från och med måndag är det ändring på detta. Äntligen!

2008-05-15 @ 16:24:40
URL: http://triffin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0