tröttheten!

Kom nyss hem ifrån jobbet, där Jimmy hjälpte mig med ett kapitell prov i matte, emma var helt flum och Hendric satt och gjorde konstiga miner. Sen vare förståss massa fler också, sen en Jane som satt och tjata om att jag skulle fixa skjuts från Kolsnäs till forshaga åt henne på lördag.

Trodde det skulle bli en lugn helg för mig(med massa pluggande) men så blir det inte, de ringde från mc donalds och bad mig följa med ner till strömstad i helgen. Klart jag tackar ja till jobb, men slutat 04.00 på fredagnattt och åker 08.00 lördag morgon, kanske hinner sova 3h iaf :P Just nu är jag trött som bara den, vet inte vart tröttheten kommer ifrån dock, måste sakna något i kroppen så seeeg. Imorse vaknade jag att Louise ringde och väkte mig och frågade varfan jag höll hus, vi skulle ju ha redovisning då! Bra av mig, absolut!

Hoppas alla mår bra, är friska och pigga :) Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0