Ännu i helg förbi!

Då var ännu en helg över, och för varje vecka som gå går det även närmare tills jag ska börja skolan igen. Uscha mig! Ser inte fram emot att behöva plugga igen, men måste man så måste man :P Ska tydligen vara bra att ha gymnasie utbildning har jag hört!

Gaah, idag ringde pappa och väkte mig sa att jag skulle ringa 1tant på ett nummer, men visst fan är det upptaget hela tiden. Visst jag kan ringa, men inte så lätt när det är upptaget! Hatar at ringa till bostadsgrejer det är ALLTID upptaget.

Sen hoppas jag åter igen på skatteåterbäring nästa vecka, jag menar tredje gången gillt nu va? Ge mig PENGAR!! Mycke vill ha mer ;P Så ska mamy få pengar av mig, då blir hon glad ;P Känns som eveigheter sen jag och Sara låg och planera vad jag kan göra med alla pengar på pråmen i solen ;P Fina dagar det!

Nej nu ska jag väl försöka få tag på Aniki så hon kan färga mitt hår :D Wiho, me like!
Pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0