Felix<3 :)

Ligger hemma hos han i hans säng, han är på jobbet och sliter men han kommer väl om 2h eller så :) Har ett gossip girl avsnitt att se och ett one tree hill. Se om jag orkar med det ikväll, är rätt trött och hostan gör sig påmind på kvällen.

Idag gick jag och Fredda på bio, det var trevligt efter alla försök att få med honom. Vi såg Patrik 1,5 vilken var jätte bra. Himla mysig film fast Fredda fick lite små panik när "bögarna" Hade förspel ;) Himla glädjepiller till film var det iaf :) 

Börjar bli lite små hungrig också fast det blir nog inge mer idag för mig :) beatchen 09 och jag ska ju komma överens ;) Man måste ju vara ute i god tid ;P

Fick för övrigt inte jobba idag för att knät påväg till jobbet hoppade urled. Ont gör det och det bulltar men jävlar va dum jag kände mig som inte jobbade. Ville ju jobba men hade kanske inte gått så bra. Hoppas det gått över tills i morgon, för jag vill jobbaaaa!!

tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: jessica

jag e hemma idag, tacos senare??

åker till hanna och slöar där tills vi ska laga tacos :)

2008-09-25 @ 10:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0