go morgon god morgon!

Ligger hemma hos Felix i sängen, han sover och jag är ja vaken :P Hoppas jag inte väcker honom med mitt knappande, men han ser ut att sova så gott :) minminmin<3 Tänkte bara så hela världen vet, inga undantag ;) Hostan och halsontet är kvar idag också, älsko har tur som nog har haft denna förkylning då han inte blir smittad, för alla vet väl att man bara kan få samma förkylning 1gång(?) Men iaf har jag sovit breve honom och snörvlat osv i flera dagar, men han är frisk, fusk!!! jag begöver bara vistas i samma lokal som någon med halsont för att smittas, inte han, MORR!
Men vad ska det hända för skit idag då? Nej inte en aning, det enda jag vet är att jag inte ska jobba. Så blir väl slöa framför en film eller så, älsko ska ju jobba så han ser man inte röken av. Ska väl höra med Aniki vad hon ska göra, höra med Freddisch om han är sugen på bio idag istället :) Jag vet någon som är sugen på att bjuda med honom och gå på bio iaf :D Sen att man kan säga hej till älsking både före och efter bion är bara ett plus 8-) Så ska jag väl vänta tills slökuken breve mig vaknar, är väl runt tolv eller så antar jag ;P
Tro om jag ska våga mig på att sätta på ett avsnitt av gossip girl? Han kanske vaknar då! Det får han nog ta, bättre det än att jag tvinngar upp honom, för snart kommer jag har tråkigt annars ;P

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0