Härmapa!

Efter jag läst en annan blogg närmare sagt http://frokenelin.blogg.se/2008/september/telefonpaprackarna-anfaller.html?_tmp=434b00a093b9670c5ebc75efa4e55bc4cfb7efc3 så reagerade jag VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIGT mkt på hur gubben på Ifrom lät
"men då kan va gör såhär, THERES"
"men hur låter det är , THERES"
"Det blir väl bra för dig, THERES!
Osv, han sa mitt namn i varje mening jag lovar, hemskt störande när man tänker på det. Vad håller de på med, hjärntvättning? Ska man nappa mer på erbjudandet för man känner det är personligt när man använder namnet? Nej tack Ingen övertalning här inte, jag skulle avsluta premunationen av en anledning, JAG VILL INTE HA DEN LÄNGRE!!!

Sitter just nu och väntar på älsk som ska köra mig till jobbet, lat jag vet, men jag sov för länge ;P Somnade efter mina bravader nu på morgonen men nu är jag piggelin igen :) I natt hade jag den fina tanken att Lina kunde byta pass med mig, men icke då är hon SJUK! Aja, kanske vill den som kommer in vid 23 byta med mig (A)

Seeegt klockan tickar och jag ska vara på jobbet om en 15minuter iaf, orka va senare!
Pusss på alla sockertoppar :)

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha jag vet, det är jättekonstigt! dom har nog gått en kurs där dom lär sig att man ska säga så för att få bra kundkontakt eller liknande. men det känns bara otroligt irriterande och ..knäppt:D

2008-09-19 @ 17:01:22
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0