hela världen!

Man ska inte bara visa mig att man tycker om en person, man ska visa det för hela världen. Genom att visa det för hela världen visar man den för personen mkt mer än man gör annars. Tänkte bara säga det till alla sötnötter som inte förstår varför inte saker håller.

Just nu står Felix i duschen och jag sitter här och roar mig :) Ska väl ta och duscha idag jag också,mys :)
Jag sover väldigt bra här måste jag säga, gillar sängen enormt, som en prinsessa.
Hihi kom på att på torsdag är det löning, det gillar jag :) Ska se om jag inför skaffar något roligt till garderoben då ;
Plus att jag är skyldig mamy 350kr, men det löser sig, det ska hon få :)

Puss

Kommentarer
Postat av: pernilla

nej dte är mid du är skyldig 350kr och du får gärna sätta in dom på mitt konto ^^ jag har betalat mamma 1000kr redan ! Bajs

2008-09-25 @ 13:35:16
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0