Hmm

Fick en fråga om går dagen inlägg "Mycket att bli sur över?" Svar; JA! Jag blev så sur att jag skakade och grinade. Haaaaatar att känns mig så liten och underlägesen fast jag vet att har rätt. Att bli oskyldigt anklagad är något jag tycker är otroligt jobbigt och orkar inte med det. För öven om jag vet att det inte var som personen säger känner jag mig skyldig. Jag tar på mig allt. SÅ vare med det.

Konstigt nog är jag uppe såhär tidigt och vet ni vad jag gör? Jo jag tvättar, det behövdes och jag var pigg efter Felix hade kört hem mig och dragit till jobbet. Så jag spatserade ner till tvättstugan och tog första bästa tid, dvs nu. Ska väl lägga mig och vila sen när den är över, jobbar trots allt till fyra i natt. Hoppas Lina vill byta pass med mig så jag iaf slutar vid tre :) Märks märks.

Ska städa lite nu, oj har jag slagit i huvudet? ;P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0