Ingen förståelse!

Förstår verkligen inte detta med morgon ont i halsen :S Mitt halsont gick över igår på dagen idag gör det lika ont igen. Sjunt att det kommer på morgonen men försvinner på dagen. Har inte tid om det bryter ut något heller ;P

Drack precis min morgon shake ska hoppa ner i sängen brevid älskling igen strax :) Han va så trött igår, kan tro att han håller på att bli sjuk så trött han va :P

Köpte förövrigt en kamera igår, det ska vårdas som ett barn, inte som min förra som gick sönder av mina våldsamheter efter 1dygn ;P Tro om  jag ska ta ett kort på felix när han sover, fast då kanske han vaknar av blixten :P Tål att tänkas på ;P
Sängen nu igen, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0