irriterande!

Är helt täppt i näsan och tjock i halsen, jag hade tänkt att träna idag men kom på att det nog inte skulle vara så smart idee. Får dra med Felix på en promenix sen, så det blir något gjort idag iaf :)
Han va full igår och spydde flera gånger på vägen hem, lillen tål i alkohol ;)
Ska väl ivåg och köpa något han kan äta när han vaknar för då lär han va hungrig :) Dumbommen är ju glutenintolerant så vad som helst kan jag inte stoppa i honom ;P Fast jag råkade göra det engång och då mådde han pissigt.
Ska väl lägga mig breve honom igen och se någon rolig film :) Vill mysa med honom, men vågar inte ;P Allt för mig, pusshej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA jag och felix kommer nästa helg??!ska bara fixa katt vakt !

2008-09-20 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0