Natt!

Ligger i sängen och skriver på älsk bärbara dator. Han ligger breve och snarkar, gulleplutt :D Idag har vi tagit oss hem från mora till Karlstad igen och eftersom min syster ligger sjuk  i lägenheten övernattar jag här, vilket jag inte har något emot :P Mår lite halvkasst i halsen och känner mig lite febrig. Vore verkligen inte bra om det inte har gått över i morgon, för orkar inte jobba då och det är inte bra ;P Får se hur man känner sig när man vaknar om 5½h)(?) ioft ska jag bara dricka en shake och sova sen igen, så kan bli bättre :) Älsko säger att han ska upp tio i morgon, jo det tror jag så mkt jag vill på när det gäller den sömntutan ;P Får väl se i morgon :D

Neej nu ska jag stänga av datorn och krypa ner breve honom <3
1månad igår förresten ;P (klockan är över tolv så:P )
Pussspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0