Natt :)

Vid tolv tiden kom min kära vän Fredda och hämta upp mig så drog vi en sväng till max och åt :) Pratade som vanligt om lite allt möjligt han är bra att prata med! Vissa vänner värderar man högre och han är en av dom som ligger i framkant. Visst han behöver mig som vän, och det får han så mkt han vill. Jag vet, ingen tvivel om saken den dagen jag behöver honom som ställer han upp, bättre än de som försöker gör. Finns nästan ingen som kan trösta mig som mkt som han kan :)

Efter turen på max släppte han av mig på mc donalds där jag skulle träffa Felix som hade stängning med Serdar.
Felix min pojkvän, den bästa i hela världen. Det roliga är att jag kan känna det är värt bara för att få träffa honom 5minuter, för han gör mig så lycklig. Vi körde hem Sedar innan vi åkte ner till buss station och höll skoog sällskap medan han väntade på bussen till sthlm. Den kom efter ett tag och älsko körde hem mig till lägenheten. Tråkigt nog så sover vi inte tillsammans i natt, men nu har vi sovit tillsammans sen söndag så kanske var dags :P

Drömde förövrigt en skum dröm igen;
D brukar be mig om att inte prata med olika människor som han inte är vän med. Så jag skoja med honom och sa att han inte skulle prata med X. Så fick X reda på denna och denna gick till min pojkvän och sa att jag varit otrogen. Felix trodde så klart på X ÄVEN fast jag varit med honom hela kvällen. Så vad jag än sa eller gjorde spelade det ingen roll för han trodde mig in. Äsch äcklig dröm, bra att det var en dröm iaf :)

Sova nu, puss <3
Felix<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0