Natt!

Har suttit och funderat över varför jag bara skriver massa dynga i bloggen, och nu vet jag varför. Jag är rädd, rädd att fel personer ska läsa det, att de ska lägga sig i osv. För något som är hela världen för mig, kanske är en skit grej för just dig. Kanske skulle man ta och tuffa till sig lite, skriva precis det man tänker på för sekunden. Ioft skulle väl det bli mindre skit saker då och mer allvar, är det de man vill läsa om verkligen?

Hörde en positiv sak idag
"gud va mkt piggare du låter"
Det är helt enkelt underbar, har ätit herbalife i bara två dagar och redan piggare? Jag kan knappt tro att det är dens effekt redan, men tydligen så har vissa kännt av det reda första dagen så varför inte. Gick iaf upp halv åtta i morse och fortfarande är jag pigg som bara den. Ska strax tvätta bort sminket, borsta tändern och se klart på Kalle och choklad fabriken.

I morgon är en ny dag, ska prova att gå till gymmet igen, ta det lite lugnt så inte knäna skadas. Men först blir det ett 2h(?) passa på mc donalds, otroligt krävande 8-) Men kan va en bra start efter att vart borta från jobbet i 5(:S) dagar :P Kan ju alltid hoppas att det vill att man stannar längre, men det skulle jag aldrig tro ;P

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0