Nu jävlar!

Nu har jag börjat med min vitamin drink, den är god. Men ett mål har jag, kanske ska skaffa mig del mål(?) 55kg, jag ska väga lika mkt som pernilla i slutet och va pigg som aldrig förr ;P Om ni visste hur mkt jag väger skulle ni hämpna, för alla som gissar gissar fel, vääääääldigt fel! Får väl se om någon månad om detta är att rekomendera då! Herbalife heter det iaf och ska vara bra på många fler vis än viktnedgång.

Tjingeling! Sen har älsko vart förbi med min saker jag glömde i hans bil också, himla gulligt :) Har förövrigt bytt namn till älskling av honom, hahah! Nu är det 5dagar tills vi åker till Mora, och det ser jag fram emot :)

Pusssssssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0