Onsdag

Vet inte hur många gånger jag har funderat på vilken dag det är idag, har flera gånger trott att det är torsdag, sen har jag kollat på datorn och det är onsdag. Snart måste jag förstå att det är onsdag och inte fundera över detta någe mer ;P

Igår sov jag ju hos älsk, han kom och la sig runt 23(?) och fick då lov att sova med en gång, inge mys där inte :P Men förstår honom han skulle ju upp vid fem för att jobba öppning vid 6. I morse åkte jag med honom hem till lägenheten och han åkte till jobbet. Gick och la mig ett tag igen och vaknade vid 11tiden, inte alls utvilad på något sätt. skönt när man känner sig riktigt utvilad, det är något bra med det. Man känner sig mer ladda och pepp för en ny dag.

Idag ska jag jobba på Norstat, inte alls peppad över att jobba dä. Tycker mest det är tråkigt och överskattat. de kunde lika gärna ha telefon saker som pratade med människorna :P Inte det? nej då måste jag väl sitta där och plågas 8g/månaden :P Minst! Får nog löne besked därifrån idag också, ska se hur lite jag jobbade förra månaden :P Bättre än de två innan då jag var där 1g/månaden, hann inte med mer för var borta i princip hela sommaren :P

Om 4månader - 1dag fyller jag 19år, 19år då äre bara 1år kvar till 20. När jag är tjugo blire tyskland med Daniel som gäller. Haha redan planer på vad som ska hända då. Ska köpa med mig halva spitlagret där nere och festa dagarna i ända sen 8-) Det skulle ju vara något!

nerru, nu pratar jag stunt och osammanhängade som vanligt.
Dags att sluta, puss

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja! jag vill så gärna på det:) har du något bra res-tips?

2008-09-17 @ 22:14:05
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0