sliten!

Kom precis hem från jobbet på donken, hade stängning idag. DRYYYGT! påvägen hem värkte min fötter så enormt och väskan vägde bly. Ville bara lägga mig ner på marken i regnet och dö. Fast jag visste la jag mig ner skulle jag bara få ta mig upp igen så jag kämpade på. Hem kom jag efter många om och men :P
Väl hemma luktar det apa eller iaf bränt i trapphuset, var först övertygad om att det kom från min lägenhet. Skulle inte förvåna om jag glömt någon platta på eller så ;P Men det vare inte, så nu vet jag inte vad jag ska göra? Det kanske brinner någonstans, kanske inte? Vad gör man? Ringer bradkåren? Hyresvärden? Knackar på grannarna?
Nej fy fan har inte en aning vad jag ska göra, ska väl försöka sova och hoppas på att det löst sig i morgon 8-)
I morgon drar jag och älsk till Mora iaf, ska träffa familjen och så :) Blir mys<3
Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

JA Ja tack tack!! sätter du in pengarna till mej?? :)

2008-09-08 @ 14:35:18
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0