smarta jag!

Idag efter jag tvättat skulle jag hänga upp alla saker, även fast jag hade hängt allting otroligt tätt så fick jag ändå inte plats med allt. Så jag drog ner alla handdukar och hängde upp massa kläder där :D Ibland får man snille blixtar:P

Sitter nu och dricker dagens andra shake, gick ju upp när Felix körde mig. Nu har jag tvättat klart så kan sova lite, hurra :D Märks om jag kan somna eller om jag ligger och stirrar, hur som helst måste jag vila annars kommer jag aldrig orka :P

Jag vill ha semester NUU! Åka utomlands sola, bada, festa, åka på äventyr :D Vill ha Felix med mig men han är negg ;P Så får hitta någon annan filur som är sugen :D Finns säker någon som är pepp, någonstans? 8-) Annars fåre väl bli Malta och hälsa på Robin, skulle varit roligt iaf :D Nej nu ska jag dra en film och försöka sova lite :)
Puss<3

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja det är väl det:)

2008-09-19 @ 12:41:33
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0