Sööööt!

Sitter nu här hemma hos Felix igen, han ligger breve mig och snarkar. Go han är när han sover, drar mig närmare och håller om mig :) Ha är underbar helt enkelt. Vill inte va utan denna saken alls!

Förresten måste jag påpeka att jag verkligen HATAR när folk säger att man ljuger. Mamma påstod att jag i måndags morgon skrev att jag skulle gå och sova igen, hmm vilket smart skaft som helst ser att det inlägget skrevs den 12:e alltså på fredagen. FAKTA TACK!!! Nej fy va sur jag blir, när man talar sanning och någon påstår att man ljuger. Tack.

Nej ska krypa ner breve min sötnos nu så han får snarka mig i örat, någon gång somnar jag väl 8-)
Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: john

Visst är det härligt att vara hemma men det blev nog inte så. :P

2008-09-18 @ 23:12:18
URL: http://teammanhoe.blogg.se/
Postat av: fröken elin

hmm det vet jag inte. allt jag vet är att jag vill till solen:) och europa eller afrika.

2008-09-18 @ 23:13:31
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: någon

mycket att bli sur över?

2008-09-19 @ 02:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0