Tjing!

Helgen har jag tillbringat i strömastad och mcd där. Himla stressigt i den lilla resturangen. Så glömde de att göra nuggets så gästerna blev tookiga ;P Jaja, sånt som händer! Igår fick vi sluta halv sju istället för sju, var helt lugnt men skönt det då kom vi hem i tid iaf :) Freddyboy kom och hämtade mig på våxnäs, snäll som han är :) Körde hem mig, så satt vi som vanligt och prata skit en stund i hans bil innan Felix kom och det var dags att dra sig in. Sen sov Felix här, mys fast han hade ont i ryggen. Får se när jag träffar honom igen, förhoppningsvis idag på jobbet, om inte lillen går hem ;P Annars blire i morgon, och dit äre en heel evighet :O på Onsdag kommer perry och johanny hit. Ska bli trevligt, ska be om ledigt på onsdag så man kan umgås med dem 1dag iaf :D Blir Niiiiiiiice :D

ska nog sova en stund till innan jag går upp vid 11.00 och äter igen :D har förövrigt gått ner i vikt, Guuuud va viktigt ;) Måste säga usch va jag INTE längtar vill nästa år, skola är BLÄÄÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0