tjingling!

Nu sitter jag här, otroligt att man vill sitta framför en dator eller ännu värre ringa någon efter att suttit och ringt på jobbet i 5h.
Passar inte alls in på det jobbet, så stillsammt och enformigt så man skulle kunna hänga sig.

Påtal om att dö var det en man som blev knivhuggen idag på bergvik. Fredda berättade det för mig på msn, inte så fräscht kanske. Tydligen har det iaf gripigt någon, skulle vilja veta vad motivet är var det "fel plats vi fel tillfälle" eller "menningen" Äckligt om det var det först nämda för då kan ingen gå säker i "lilla" Karlstad. Jag som ofta promenerar hem själv mitt i natten efter jobbet. jaja, i värsta fall får Felix inte bara vara min pojkvän utan min taxi också :P Nerrå :P

Ska snart dra iväg med Fredda till Ica haga för inhandlining av toapapper. Tog visst slut idag/ikväll så måste köpa nytt. Tänk tanken att jag eller min syster skulle börja bli dålig i magen och inte ha något toa papper, hur mysigt är det på en skala? Nej juste inte alls!

Nerru, nu ska jag forsätta med mitt planerande närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0