Åhå sol?

Solen lyser som bara den ute, men jag sitter inne pga att jag inte orkar gå ut lust nu. Ska väl ta någon bok och göra det snart. Sen köpte jag smink idag, den va på rea så är de dåligt gör det mig inget. Fick en maskara, en fundation och ett puder för 170kr xD sista jag köpte fundation för någon vecka sen kostade bara den 290 spänn, så om någonting av det är bra funkar det, yippy :D :D

Älsklingen skulle slutat fyra men han körde hem mig och åkte tillbaka till jobbet direkt för han hade massa saker att göra där. Bläää för överarbetande killar ibland, jag har tråkigt. Men han kan få kompencera mig med en tröja eller så nästa månad, det är heeeelt okej ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0