En ny dag :)

Igår var en trevligt dag ;) Började dagen med att gå promenad, käka lite och så. Sen var det dags att hoppa in i bilen och åka en 6-7 mil för att se på Pernillas hund-valp som hon får hem om två veckor ungefär :) Skit söta små krabbater och jag blev heelt föräskad i en lite filur men jag får ingen :( Kollade någon timme på när valparna skuttade runt ute på verandan innan det var dags att åka hemåt. Påvägen hem stannade vi i insjön för att kika lite på lager70. Köpte strumpor och underkläder till mig och två t-shits åt min kar :D Efter en lång stunds kikande gick jag och Pernilla och köpte glass som vi satt oss i solen åt käkade upp :) Sen åkte vi hem till vika igen, hemma fixade vi håret och sminkade oss innan vi drog bort till Marit. Hemma hos Marit grillade vi och hade trevligt :) Runt nio tiden kom älsklingen som kört hela vägen från Karlstad för min skull :D Blev kvar där tills tio-tiden då vi körde upp Pernilla, Johanna, Marit och Minni till Gestunda-berget. Sen åkte vi hem och kikade på någon film som gick på tv innan vi gick och la oss trötta som aldrig förr.

Uh, kände att jag gick upp för sent idag var helt DÖD!!! 09.00 är för sent :P
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0