God dag?

Sitter nu hemma eftersom jag inte orkade åka till Charlottenberg. Va en sjukt jobbig dag också och de visade sig i natt när jag vaknade av att halsen sved som bara den, tänkte då att klockan bara ett och att halsont brukar gå över med lite sömn. Men icke när jag vaknade av väckarklockan i morse var de ännu värre, så det var bara att ringa några samtal och sjukanmäla sig. Tycker inte om att sjukanmäla mig men ibland måste man. Fast ioft nu kanske jag rycker upp mig för i morgon när jag än en gång ska slita i charlottenberg. Spelar ingen roll att jag jobbar och får betalat det är helt enkelt inte värt att jobba där. Men har lovat att åka i morgon så jag får väl göra det.
Ska blir skönt att åka hem till familjen över helgen, och förhoppningsvis kommer älsko efter mig på söndag :) Kommer bli nice det <3 nu ska jag läsa lite cosmopolitan och smälta att jag ska genomlida ännu en dag i Cb i morgon, usch!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0