God dagens!

Sitter ute i solen med Felix bärbara dator, så himla skönt ute. Solen skiner och fåglarna kvittrar och snön är snart borta. Felix och hans familj har en super mysig uteplats, skulle kunna bo här ute på sommaren ;) Sen när älskling orkar ska vi ta våran dags promenad, är så skönt att kunna gå i bara tröja utan att frysa :) Det gillar jag!!
Senare ska vi också till gymmet och bränna lite fläsk, men först ska vi stanna på donken och dricka milkshake ;) Hoppas den funkar bara man vet ju aldrig med maskiner ;P
Bio-time är det ikväll också, nog för att vi har det rätt ofta eller ja 1-2gånger/månaden iaf. Nu blir det att se "kenny star fighter" undrar om den är bra, hoppas det :)
Nu ska jag ägna mig åt min bok "främmande fågel" och solen, puss

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja yoga är sjukt härligt verkligen :D

2009-04-02 @ 19:18:52
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Ajlin

Jag var på bio i Övik och såg Kenny Starfighter. Fan vad jag garvade. :P Tyckte du den var bra?

2009-04-03 @ 21:46:37
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0