god morgon :)

Vaknade idag kvar över sex och kände mig pigg. Har nu hunnit med frukost och dusch innan många människor ens har funderar på att vakna. Känner redan nu att detta kommer bli en till trist dag. Det dumma med trista dar är att det roligast stunderna under dagen är när man ska äta. Det är ju jätte dumt, då lever man för att äta inte äter för att leva. Stoor skillnad!! Som nyss då kom jag på migsjälv med att fundera på vad jag ska äta för mellis vid tio, baha!! Jaja, ska överleva ännu en dag i skiten! Puss

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Sluta vara i Mora då, så ska jag gå långa promenader med dig tills vi storknar bägge två! :P

2009-04-16 @ 09:20:14
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0