Hemma igeeeen :)

Sitter åter igen hemma i lägenheten efter en lång och stundtals jobbig period hemma hos Felix föräldrar, visst skit snällt att vi kan bo där. Men jag saknar mitt hem, lägenheten är min fri-stad. Men nu jag jag här igen och snart ska jag krypa ner i MIN säng och läsa vecko revyn, myyys :) Har ikväll umgåts med Fredda, väldigt trevligt att träffa den grabben igen. Ibland kan jag tro att vi kan prata i evigheter om allt, super bra!! I morgon är det valborg men jag kom fram till idag att jag inte har några kläder, så i morgon efter jobbet blir det lite impuls shopping ;)

Kom nyss fram till att jag inte saknat tv:en(bara på söndagar när Gossip Girl går) för nu när jag vill kolla gå det INGET bra alls. Det enda som är okej att kolla på är "sex and the city" och det programet gillar jag inte ens, tänkte jag skulle ge det en chans ikväll. Men vad händer då? joo jag har sätt ca 2program av serien och det är ett av dem som går. INTE KUL!!

Men nu blir det att krypa till kojs, ögonen hänger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0