I natt i natt!!

Maha, sitter vid datorn fast jag inte får, älskling är lite agresiv för han vill ha datorn och se någon film. Vi kom precis hem från jobbet, skulle egentligen jobbat till 00.45 men jobbade bara till 22.30 pga att mitt knä började värka så fruktansvärt. Hoppas verkligen läkaren hjälper mig på måndag, vet inte vad jag ska ta mig till om jag får stå ut med detta mkt längre. Usch, fy och blää för onda knän, i hate it!!!

På lördag blir det utgång, första planerade utgången på länge och det är alkohol inblandat, jag ska bli kastrull-full xD Ska vara nyttig eller jag så nyttig som det går när det gäller alkohol och dricka smaksatt-sprit blandat med bubbel vatten. Då blir det att fira att rebeccah fyller systemet och det ska firas stort :D Dock fyller hon i morgon men lördag är en passande dag ;) ;)

Nu ska jag krypa ner med min gossip girl bok och dricka en kopp sömn medel(ja det ska tydligen hjälpa lite iaf) Sååå natti-natt

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; ja visst är den :D

d samma D

2009-04-02 @ 07:06:19
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0