Liiite trött :P

igår gick jag runt som en levade zombi pga lite sömn natten innan, så igår var jag alltså äckligt trött. Kom hem till Felix vid nio och strupade direkt i sängen, somnade direkt. Sen vaknade jag idag klockan 11, har alltså sovit 14 timmar, bara sådär. Måste varit gryymt sliten igår ;P

jaja, idag blir det jobba hela eftermiddagen/kvällen, har stägning tillsammans med min älskade :) Ska vi trevligt eftersom vi i princip aldrig jobbar tillsammans, men ikväll så ;) Vi kommer vara bästa teamtet ikväll med mig, Felix och Grane. INGET kan gå fel :D Känns bra att jobba med såpass stabil personal ;)

Nu ska jag gå och steka mig en omelett tänkte jag, så ut i solen med er alla :D

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 11:44:47
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0