Näästan så jag blir avis på mig själv ;)

Fick upp älski-pälski efter många om och men imorse, iaf så åkte vi till bergvik och Resia. Där hade vi en super go tjej som hjälpte oss :) Vi fick resan dit vi ville så nu blir det 2 veckor i turkiet på ett fint hotell med all inclusive. Ja det är okej, förstår om det är fuskigt, men det var min tur att få ta roligt nu :D Åhhh längtar som in i sjutton men inte för mkt för innan dess hinner det vara MASSA Skojsigheter på schemat :)
Va även och fikade med Isabell idag, vi åt sushi. Premiär för mig, men tyckte inte det var mkt att hänga i julgran. Mådde mest illa efter så :P Men det va trevligt att träffa I iaf :D Vi satt och snacka ett tag efter maten innan hon ficklov att gå till jobbet. (det ack så hatade norstat :P ) Efter det slog jag en pling till Daniel så gick jag och mötte honom på Royald cafe. Han hade suttit på wayns innan men visst att det var vårat ställe så han gick dit när han insåg att vi skulle fika :D Tjoo! :D Efter ett tag var det dags för honom och dra, så jag bestämde mig för att kika lite i klädersaffärerna innan jag åkte hem. Men då hittade jag Johanna och en vän till henne (emelie?) så jag fikade med dom också :) Tog bussen ut till skoghall vid halv sju men då gick jag till systeryster för hon skulle färga mitt hår blont, eller iaf avfärga (då blire blond/morotsfärgat) meeeen färgen tog inte ett smack förutom längst upp på huvudet i hårbotten, sen blev ju resten av håret ljusare. Meeen får göra om det i morgon, kanske lyckas bättre då, hmm :P Ska snart lägga mig och försöka somna till Andra avenyn :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0