Nu är det lite tråkigt!

Kräftorna är slut, så ska det låta lika så. Vi hade ingen efterrätt och jag ät sötsugen. Sablarns!! Mammsen ville inte spela spel med mig ikväll heller, hade tänk det :( Nej istället glor hon på värdelösa "Hem till gården", taaaaaant!!! Börjar dock bli lite trötter, funderade på en promenad med hunden men hörde precis att pappa gick ut så det är kööört. Kanske får krypa till kojs istället, fast om jag gör det vet jag att jag kommer vakna sex i morgon, ska nog dra i mig massa vatten innan jag somnar känns som det behövs. Nej nu börjar huvudet dunka, uschaa!!

Kom på en sak nu, precis vid denna tidpunkt nästa vecka så sitter jag och har roligt i sälen :) SKOJ OBOY, kommande helger gör att jag behöver en lung helg :) Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0