skuum dag!

Från början skulle jag jobbat 15.30-19.30 men skulle sen istället jobba jobba 07.45-15.00. Stämplade ut när jag slutade, men efter lite tal med skiftisen Elin så fick jag hoppa in igen för att 5minuter senare gå på rast. Fick sen iaf sluta vid fem, men det tackar jag för i nästa månad, jag lovar ;) :D Hoppade lite fram och tillbaka pga av personal-brist, sen komma arvikas rc och lät mig gå hem. Men hade kunnat stanna hela kvällen så ;) Jobba, jobba, jobba!!!

Nu sitter jag och älskling och ser på fbk - hv71, spännande med hockey sådär i slutspel :) snart börjar 2:a perioden och då ska jag käka lite jordgubbar och choklad, mums! Men det är trots allt fredag ;)

Kommentarer
Postat av: Ajlin

Tusen, miljarders tack igen för att du stannade. Och till Felix också såklart. :)

2009-04-03 @ 21:45:14
URL: http://ajlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0