Sluuut!

Har varit i sälen nu torsdag - söndag. Har haft super roligt, bara liiite väl mkt bråk. Men så blir det väl när man sätter 16personer i en stuga ;) Festa väldigt mkt för mkt igår, spydde som en gris i natt och i morse låg jag på toaletten i 3timmar och spydde :/ Ap-äckligt. Lyckades till och med klämma in en "jag ska aldrig mer dricka" tookigt, hade tänkt mig en nykter vistelse, men så blev inte fallet. Ciderna var med hela dagarna, och igår satt vi oss ute- grillade maschmellows(?) och drack :) Sen kom några grabbas från en annan stuga och joina oss vilket gjorde det bara ännu roligare :D
Felix fick en ny vän också, hoppas vi ser mer av honom och hans tjej, treeeevligt folk :D

Nu ska jag vräka i mig lite chips och se någon film, eftersom min man sover. Han är liiiite väl slut efter helgens bravader, men va gör det när vi hade FUUUN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0