Snart hemma :)

Om ca 2timmar går min buss til Karlstad, visst det tar väl 5timmar eller så innan jag är framme i Karlstad men ska nog överleva :) Ute skiner solen för fullt, men vindarna som blåser är svinkalla så vill inte var ute gärna :P Igår kväll somnade jag fortare än någonsin, hann knappt släcka lampan innan ögonen hade slocknat :) Fick en god nattssömn och i morse lyxade jag mig att sova 1timme extra. Så gick upp kvart över sju idag :)
Hemma väntar älskling och två nya prylar jag beställt i veckan på mig :) Deserate hosewifes s4 och ett kortspel som vi ska ha med oss till sälen :) Nu är det bara 4dagar innan vi åker känns spännande, men vet inte vad jag ska ha på mig. Några tips kanske?? Vi ska ha sällskapsresan - sun trip som tema !!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

gahh jag måste handla kläder men vui kör ju på våfflat hår och trikåer typ för sällskapsresan tjejerna är ju inte direkt nån stil s¨å :)

2009-04-20 @ 22:00:42
URL: http://pernillaakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0