tidsfördriv

Vad gjorde du för 15 min sedan: Drack Shake!

Det sista du sa högt: Puss puss, hej då

Det senaste någon sa till dig: Älskar dig, hej då

Vad har du druckit idag: vatten

Vad var det senaste du åt: Shake

Vad var det senaste du köpte: Vecko-dags-trosor på kaphal

Vad är det för färg på din ytterdörr: En trä och en vit!

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  Mjaa, ytlig kärlek iaf.
Sover du tungt: Ja mitt på natten :)

Drömmer du mardrömmar: Ibland i veckor i sträck :/

Favoritklädsel: Mjukisbyxor och tshirt/linne

Vad ser du om du tittar till höger: En skrivare

Vad gör dig glad just nu: Att jag får åka hem på söndag, kanske umgås med Johanna på söndag, jobba/träna/fika med Daniel på måndag, luncha med Izzi och köpa utlandsresa på tisdag, jobba och fika med Johanna på Onsdag och åka till sälen på torsdag med älsk + 15vänner :)  

Vad ska du göra härnäst: Se klart The hills :)

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Humör just nu: Uttråkad och ledsen.

Favoritgodis: Marabu premium med apelsin <3

Kläder just nu: mjukisar och linne

Sommarplaner:? 2veckor i turkiet, Umgås massa med Emelie osv.

Hur många kuddar sover du med: Vad kan det vara? sex kanske!

Spelar du något instrument: NEE
Morgon eller nattmänniska: Alltid varit en nattmänniska, men har bytt stil och blivit en morgon människa (iaf om jag lägger mig i tid)

Vad är viktigast för dig: familj, vänner, Felix och kärlek!

Är du kittlig: Ibland :S
Snarkar du: ja som en gris!

Stjärntecken: Stenbock

Äckligaste insekten: Hmm, räknas orm?

Längtar du mest efter just nu: sommaren, Felix och Annikki<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0