Tisdag

Idag har älsklingen åter åkt hem till Karlstad, han var förbi lägenheten på skoghall och vad hittade han där? JO min nya tv-box av DHW, ge mig! Kommer sitta fast klistrad vid den när jag kommer hem, inte för att jag kommer vara hemma alla för mkt under mina 4dagar hemma men ändå ;) Under de dagarna är det lite jobb som gäller, en träff med tomas min sjukgymast, träna som innibomben ;) köpa PS 2 eller 3, Luncha med Izzie, fika med Sara och umgås med Daniel :) Har lite förhoppningar om att älsklings Annikki ska pallra sig till Karlstad någon dag för en date med mig, men det kan jag nog bara drömma om!!!

Nu ska jag inte göra något, fördriva tiden för att sova för i morgon blir det promand med Beccis :D Pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0