Tjing

sitter hemma nu och funderar på att snart hjälpa mamma med att duka fram maten, för ikväll blir det KRÄFTOR!
Det är inte sägon och yada, yada... Men nu ikväll var jag super sugen ;) Så snart ska jag ha kräftkalas, mamma och pappa ska äta räkor(inte alls lika gott) Dagen idag har varit halv bra, har lärt mig att umgås med mig själv lite idag, haha låter fel :) Iaf så har ja promenarat massa med hunden, talat i telefon med Annikki, Felix och Fredda :) Så har jag sätt the hills och fråga olle också då :) :)

Ikväll ska jag och pappa kika på om en bil är något att ha så på måndag kanske jag är bilägare utan körkort, yippy :D
Dååå vare bara körkortet klart då :D Puss

Kommentarer
Postat av: magen

Mumsigt med kräftor :D Det åt jag med häromdagen. Inget liv utan skaldjur

2009-04-19 @ 13:17:49
URL: http://camillakruse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0