Uppdatering!

Igår var det Rebeccahs tjugoårsfirande, blev en trevlig tjej kväll. Vi åt pizza och spelade "Jag och aldrig" och "sanning och konsekvens"-spel. Blev många glada skratt och en hel festlig-kväll :) Tuuuusen miljoner tack till Rebeccah som bjöd med mig :D :D :D Synd bara att jag inte fått med mig kameran så jag fick med tokigheterna på bild ;) Vid kvart över elva drog vi till krogen, skulle på ankan men tydligen kommer man inte in som nittonåring om man inte fyller 20samma år, bajs regler det där!! Så efter att vi försökt även på harrys blev det arena till folkets besvikelse. Jag kände att kvällen var nog för mig så jag kunde dra hem så de fick festa vidare vart de ville, så jag tog halv ett bussen hem. Men först hadde en fylle-kaja stört mcd-folket i deras arbete ;) Haha, synd!! Kom hem till en man som var lite smått grinig på mig pga han skulle jobbat tidigt och jag väckte honom. Sorry darling<3

Idag är det typ nada planer förutom att jag ska träna i 2h på sats med syster och ikväll är det bästa tv-kvällen på hela veckan med gossip girl, wipeout och sannningens ögonblick, så jag blir klistrad ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0