Duktiga jag...

Nu känner jag mig riktigt stolt över mig själv, en sak som man borde göra till en bättre vana att göra
saker man faktiskt mår bra av :) Lyckades iaf idag ta mig bort till barkbanan(vilket bara det är en bedrift)
och springa. Sprang inte långt, men sprang gjorde jag och jag gjorde det med glädje.
Efter 1,2kilometer fråsade jag som en lite gris och det kände som benen inte skulle hålla längre.
Men iaf jag kom dit och jag sprang faktiskt :) Kan säga att för iår var det en debut utomhus ;)
Nu ska jag bara keep the good feeling up och fortsätta dagen i samma andra..
Dricka shake, sola, duscha och städa står på schemat närmaste timmarna. 
Sen blir det party, party ikväll. Nyktert måntro???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0