dumma knän :(

Har under flera års tid bråkat med läkare och sjukhusen om att jag behöver få hjälp.
De gör ingenting, för de felen som faktiskt finns där är för små för att göra något.
Men varför får jag så jävla ont dååå??
Idag var det tänkt att jag skulle jobbat 10 -18 men inte, har för ont. Ville jobba idag,
njuta av solen kunde jag göra i morgon när jag faktiskt skulle vara ledig. Men nej
jag ska vångsmatas med solen idag istället, skoj skoj..
Vet inte riktigt hur jag ska göra, knäna blir inte bättre av att jag sitter still hela dagen.
Då vill man in till stan men dit känner jag att jag inte kan åka pga att jag faktids är
sjukanmält.. Blää, kan någon byta ben med mig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0